23 dec

              

Ja imorgon är det julafton då.. Den rätta julkänslan har som inte riktigt infunnit sig än, men jag hoppas den kommer när vi har klätt granen och slagit in alla julklappar.
Har iaf gjort klart äggen och rödbetssalladen. Så det är bara skinkan kvar. Och ja vi ska ha fler grejor på julbordet, men mamma har gjort några saker oxå, som tex sillen.
Sen vet jag inte hur mycket mer jag ska göra idag. Om jag bara fixar klapparna och granen och gör resten imorrn. Dom skulle ju inte komma förens kanske vid tolv imorrn så kliver jag upp vid nio så hinner jag ju göra klart resten då.
Va på ultraljud idag igen. Liten flöljer min kurva fint. Väger nu ungeför 1,8kg. Så barnmorskan gissade på att den skulle väga ca 3,2kg vid födseln. Låter lagomt tycker jag :-) Sen såg man nu att den har en massa hår i nacken hihihi.. Blir kanske som mamma då och föds med en jätte kalufs *fniss*
Nej nu ska jag slå in Görans julklappar innan han kommer hem igen..

Ha en riktigt God Jul nu allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Jul gumman! Jag tyckte att klänningen var superfin! Buketten var sådär tyckte jag :)... men klänningen, perfekt! :) kramar

2008-12-23 @ 23:46:42
URL: http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0