BM

ja då har jag precis varit till bm då. Gick så där. Lillskroten växer visst inte riktigt som den ska. Tur att jag ska på tillväxt ultraljud på tisdag så man får se mer ordentligt. Är ju inte direkt 100% med bm "mättest". Men lillhjärtat pickade på som tusan iaf.
Sen fick jag med mig ett bälte hem oxå som jag ska testa. Hon trodde inte att det va foglossningar jag hade utan att det satt i ligamenten, men jag ska testa iaf. Kanske hjälper nåt.
Förkyld som fan är jag oxå. Så jävla less. Men idag måste jag försöka mig ut på stan och handla dom sista julklapparna. Pust!! Vill bara åka hem och lägga mig under täcket och läsa.. Och jag gruvar mig redan för att stå och steka pannkaka idag. Och så ska vi iväg och handla mat ikväll inför jul. Ska bli super kul. Not!! Men men.. det måste ju göras och jag vågar som inte vänta så mycket längre heller. Då kanske skinkan har tagit slut vilket vore en STOOOOOR katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0