Chokladkola

Ja jag har gjort lite chokladkola ikväll. Står ute på bron och kallnar nu. Hoppas det blir bra bara. Har aldrig gjort det förr. Så vi får väl se, Och det som skulle ta 20min enligt receptet, tog mig en timme hahaha.. Ville ju inte gärna koka det för hårt så det kokar över...
Va på gymet efter jobbet idag oxå. Så skönt. Och sen när jag kom hem tog jag med mig Selma ut och gick en sväng. Gick bort på fotbollsplanen för jag tänkte släppa henne lite.. Men hon tyckte inte alls att det va nå kul idag. Alldeles för kallt. Hon ville bara gå hem igen hihhi.. Selma tycker inte om att vara ute när det är 14 minusgrader. Men det gör inte jag heller så värst :-)
Nej nu ska jag sätta mig och titta på Apollos hemsida och drömma mig bort lite ;-)
Trevlig kväll alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0