Hahaha

Nu har jag fått banner från flera håll att jag inte uppdaterar igen. Bäst jag gör det då hahahah...
Ja idag har vi haft lite träning med Selma här hemma. Är i en period nu när hon är rädd för allt, Som idag tex blev hon rädd för skurhinken, som hon alltid förut ska ha attackerat och lekt med... Men inte idag inte. Så då fick hon träna att hämta godis som låg på hinken och nån som låg i. Det tog tid ska kag säga er, innan hon vågade men till sist så gick det. Blev så glad över allt beröm. Söt Stina våran hihihi.. Så vi får väl se hur det går nästa gång vi tar fram den.
Och det ska bli intressant att se om hon kommer att vara så här fjantig över allt när hon löpt första gången. Nån som har nån erfarenhet av det här??

Va iväg och jobbade nån timme idag oxå. Och så har vi städat hela huset, bäddat i nya sängkläder i alla sängarna osv. Och igår gjorde jag inlagd lax. Så vi börjar närma oss att vara klar inför jul. Men det blir fullt upp imorrn ändå med att göra klart allt. Granen ska kläs, klapparna slås in, rödbetssallad, skinka och ägg ska göras. Tänkte förbereda fikat lite tills mamma, pappa och syrran kommer. Lägga på dukarna kanske. Handla frukt, julklapp till Selma, ljus och marschaller.
Sen hade jag velat locka håret på julafton. Men locktången jag har hemma funkar inte riktigt nu när jag har så kort hår, så jag funderar på att köpa rullar och testa hur det blir. Tant-varning hihihi....
Som ni ser, fullt upp. Blir ingen sovmorgon här inte...skratt...

Nu är det snart dax för Simon och Thomas. Roliga dom där två...


                                   

Kommentarer
Postat av: ak

Jag känner igen det där!! Cross blir rädd för världens fjantigaste grejer, Håller Neo i en leksak som låter och samtidigt kryper/ålar mot cross så håller hon på att skita på sig!! Hon är tok duktig på "sök" men om inte grejen hon söker ligger på golvet utan den ligger ovanpå nånting så vågar hon inte ta den utan sätter sig och vrålstirrar istället, hon har nyss löpt första gången och hon är varken tuffare eller fjantigare, ingen skillnad liksom.

2008-12-23 @ 10:24:22
URL: http://annak.webblogg.se/
Postat av: Sara

Rullar funkar väl alldeles utmärkt att locka håret med, ingen tantvarning där inte=) God jul!!!

2008-12-23 @ 11:26:05
URL: http://sarawhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0