Måndag igen...

Ja då va helgen över igen då... Varit dåligt med bloggandet några dagar nu..
I fredags åkte jag ju som sagt till Östersund för att hälsa på syrran. Åh det va så himla mysigt. Alldeles för kort bara. Hade gärna stannat och myst lite längre. Blev en massa julklappar handlade iaf. Så nu är jag nästan helt klar. Nåt som fattas bara :-)
I lördags när jag kom hem städade vi huset. Börjar bli jobbigt nu. Tror jag börjat få foglossningar. Svårt att säga när jag inte varit i den här situationen förut, måste höra med bm nästa gång jag ska dit.  Och sen så fort jag gör nåt nu så får jag sammandragningar. Men men, det ska väl kännas att man är gravid hihihi..
I går så va vi först och tittade när Tom spelade handbollsmatch och sen va vi på klassfest med Ida. Hade en liten teateruppvisning. Så himla sött :-) Synd bara att en viss person va där. Mådde illa i två timmar. Morr!!!!!! Tål inte se människan. Helt j*vla störd. Men annars va det trevligt.
Och på fredag smäller det. Då bä det av mot Sthlm. Och det blev finalen till idol vi ska på iaf. Inte alls dumt :-) Ska bli hur kul som helst att träffa Madde. Alldeles för länge sen nu.
Nej nu är snart lunchen slut så det är väl bäst man jobbar lite igen ;-)
Ha en bra dag alla!


Och bättre sent än aldrig :-)  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag TOKlängtar!! PÖSSS

2008-12-08 @ 21:01:34
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0