Ont

Ja jag har ont. På riktigt. Är så brydd om det är foglossningar. Kunde inte sova i natt för allt gjorde ont. Och jag kan inte lyfta benen längre. Men jag ska ju till bm på torsdag, så vi får väl se vad hon säger.. Inge kul iaf.
Men jag va ute och gick en liten sväng förut ändå. Men det går rätt långsamt nu. Men jag är så jäkla trött oxå så jag måste ut och få lite frisk luft, och förhoppningsvis hjälper det lite...

Har precis kollat på Miami Ink oxå. Så jäkla sugen att tatuera mig. har velat göra det i flera flera år, Va ju på väg här för bra många år sedan, men då fick jag min diagnos och då förbjöd dom mig. Sen har det varit stopp från läkarna. Men nu efter graviditeten måste jag nog fråga igen hihihi. Vill så gärna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0