Snö snö snö och åter snö..

Ja det verkar inte som om det vill sluta snöa. Vi har verkligen hur mycket snö som helst nu. Men idag har vi iaf varit och köpt en snöslunga. Stackars älsklingen kommer ju att ha ihjäl som om det fortsätter så här. Har ju rätt mycket att skotta ska ni veta. Så en snöslunga va han värd hahaha...

Blev lite gravid yoga idag när jag kom hem. Va mening att det skulle bli gymmet, men det strulade till sig. Så det fick bli yoga istället. Har gjort det nån gång nu och det är riktigt skönt faktsiskt. Men det är fasiken inte lätt alltså. Men jag gör mitt bästa. Skulle behöva göra det lite mer ofta bara...
Men imorrn blir det gymet med Petra iaf.  Skulle vara skönt att ta en promenad oxå. Få lite frisk luft. Får se om jag orkar ut nåt ikväll.

På fredag ska jag åka till syrran och hälsa på. Ska bli hur kul som helst. Mysa lite. Och så ska vi ju så klart på stan på dagen. Lite julklappsshopping står på agendan. Och så skulle jag vilja köpa nåt nytt att ha på mig på jul.
Får se vad det blir.....
Nu måste jag hämta Ida på fritids.
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0