Tillbaka igen....

Ja nu har det blivit uppehåll igen. Varit mycket nu över helgerna som ni säkert förstår.
Julen firades här hemma med mamma, pappa och syrran. Lugnt och skönt. Riktigt mysigt va det. och kul att få fixa och dona här hemma själv i år. Fick en massa fina julklappar oxå. Utav älsklingen fick jag en super snygg handväska, ett par Snö örhängen och ett Snö halsband. Lite bortskämd är jag allt hihihi....
På juldagen kom barnen hit så då blev det att fira "julafton" igen med paketöppning och allt. Dom verkade väldigt nöjda med allt dom fick. Och så fick dom Guitar Hero World Tour tillsammans, så nu spelas det hej vilt här hemma. Just nu sitter dom fyra stycken inne i vardagsrummet och spelar i deras band *skratt*. Så söta så......
Sen fyllde jag ju år i går. Hela 25år!! Börjar bli gammal nu hahaha..
Så då kom hela familjen hit igen. Inkl farmor, farfar, mormor och morfar. Så då blev det ju fika då så klart. och rundvarndring i huset. Ingen av dom har ju hunnit varit hit än. Så då fick jag ju en massa bra presenter då oxå så klart. Fick bla en super snygg klocka av mamma, pappa och syrran. Ska lägga upp en bild sen.

Och idag har jag varit på stan en sväng och handlat lite till förlossningsväskan. Så nu är den packad och klar. Nästan. Bara nån fler grej som ska ner. Lika bra att vara förberedd. Man vet ju aldrig när lillskroten bestämmer sig för att komma ut..ler...

Nej nu ska jag lägga mig och dö lite på soffan.
Lägger in lite bilder från jul oxå..
Ha det gott!

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0