Vilken morgon!!

Ja vilken start på dagen det blev idag då. Skulle ut och starta bilen imorse så den skulle bli lite varm innan vi skulle åka. Men då startar den inte. Dåligt batteri. Har ju köpt ny (begagnad) på bilfirma så det va bara att åka upp så dom fick byta till ett nytt batteri. Tack gode gud för garanti, det där vill man inte betala själv.
Så eftersom jag fick sitta på bilfirman i en halvtimme ungefär så kom jag ju för sent på jobet, vilket resulterar i att jag måste stanna lite längre idag. Inte bra. Har mycket inplanerat idag som jag måste göra. Och det är så jäkla stressigt nu när Göran kör taxin igen. Han har ju så olika arbetstider nu. Och den här veckan slutar han sex, vilket alltid blir försenat, vilket gör att jag måste rodda allt hemma. Hämta ungar på fritids, laga mat, diska, skjutsa på olika aktiviteter, läsa läxor osv osv osv. Och där i mellan vill jag ju som helst hinna träna lite, gå ut med Selma oxå. Och idag måste jag även iväg och handla mat. Stressigt för Elin Jonsson nu.
Nej nu måste jag jobba vidare så jag hinner iväg och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0