Vinter på riktigt..

Ja det verkar verkligen som om det blir vinter på riktigt i år. Jättemycket snö och typ 16 grader kallt. Mycket mer vinter än så kan det väl inte bli.. Hoppas nu bara att det håller sig. Skulle bli så j*vla ledsen om det skulle hinna börja tina bort innan jul. Men det tror jag inte..
Igår bakade jag lite igen. En mjuk saffranskaka med hackad dajm på toppen. Blev super god. Så nu är jag som klar med baket till jul. Känns jätte skönt. Nu är det bara maten som väntar :-/
Va och klippte mig igår oxå. Det blev bra. Återkommer med bild senare. Ska nämligen färga det ikväll tänkte jag. Har faktiskt köpt en röd färg som jag tänkte slänga i julen till ära. Göran tycker verkligen inte om det för exet hade rött hår, men han får stå ut över jul, för sen blir det mörkbrunt igen hahaha.
Hade tänkt träna idag efter jobbet oxå, men jag skiter faktiskt i det. Åker hem och går ut med Selma en sväng istället. Och min sjukskrivning går ju ut på söndag, och blir det inte förlängt så måste jag ju passa på att vara hemma lite idag :-) För imorgon drar jag ju till Sthlm för Idol-finalen. Iiiiihhh!!! Ska bli sjukt kul. Hittade en klänning i graderoben som jag kunde ha oxå. Very nice!
Nej nu ska jag ringa till försäkrningskassan. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0