Dålig dag!

Idag är verkligen ingen bra dag alltså. Började med att jag drömde mardrömmar i natt att Göran skulle lämna mig. Sen skulle jag på återkontroll på VC. När jag står i centralkassan och väntar på att få anmäla mig så kommer det en kärnning och tränger sig före i kön (ska ju vara pensioner för sånt som inte har tid att vänta på dagarna morr). Sen skulle jag upp på sjukhuset för behandingen för ärret. Där får jag vänta 1timme och tio min på att få komma in. Min läkare hade fått akut operation. Men fel att komma ut och säga det då. Där sitter man på arbets tid lixom. Morr igen. Sen skulle jag ner och laga en nagel på stan. Det tar 40 min för att hon skulle testa nåt nytt så hon fick göra om osv. Göran är samtidigt och hämtar mat som under den här tiden hinner blli kall.
Kommer tillbaka på jobbet bara för att få ta skit för nånting som jag inte ens gjort. Sen försöker jag ringa till sjukhuset eftersom jag inte vill betala patientavgiften eftersom jag fått vänta så länge, men då stänger dom kl 11:00 på dagarna för att det är sommartid. Men hallååååååååååå!! Vad fan är det här!!!????

Hoppas bara kvällen blir bättre. Ska fanimej äta chips och dip hahaha....

Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0