....

Igår va jag ju till veterinären med Selma. Som tur va behövde hon aldrig sövas. Veterinären ville inte med tanke på att Selma är så liten. Men hon tittade i halsen och hon är ju fortfarande röd och svullen så nu har hon fått ett riktigt pencillin som hon ska äta i tio dagar. Sen skulle jag höra av mig igen. Så förhoppningsvis så blir det bättre nu.

Fortfaranade fint väder här. Fantastiskt trevligt att man jobbar bara :-( Till helgen lär det bli dåligt igen bara för att vi är lediga. Som vanligt! Är så jäkla less på det här. Inte en enda gång har jag legat och solat eller varit och badat i år. Och det är ju den 17:e juli idag. Vad är det här????!!!!!! Morr!!!! Är fortfarande självlysande hahaha..

Nej nu får det bli en kopp kaffe tror jag.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0