Gatufesten

Ja mina vänner, idag blir det en tripp till Gatufesten. Inbjudna med ett företag här hemma på VIP-kväll. Vad nu det innebär hahaha.. Åker hemifrån halv tre. Ska bli kul. Och mamma och pappa ska komma upp och vara barnvakt och hundvakt. Dom är ju för himla snälla alltså.
Hoppas lilla Selma sköter sig bara hihihi. Och om hon får sova i sängen med mamma och pappa. För pappa får hon nog, men det är nog lite värre med mamma :-)
Det enda som är synd är ju att jag äter pencillin så det blir ingen sprit. Och ja jag vet, man kan dricka ändå, men eftersom det här är andra kuren i rad så vill jag inte riskera nåt.

Nej nu måste jag åka hem och börja göra mig iordning. Måste ju försöka städa lite oxå ;-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

SÅ kul o träffa dig en snabbis igår!! Vi måste ta en riktig date snart!!! KRAM

2008-07-03 @ 12:12:36
Postat av: AK

Heej. Jag missade dig igår!! Var ut jag med, Anton sa idag att han hade sett dig. Rackarns hurru, skulle ju vara kul o ses, var ju ett himla tag sen!! Kram

2008-07-04 @ 01:14:38
URL: http://annaK.bloggaggratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0