Less

Jag är less. Jag vill ha semester :-( Känns som om sommaren snart är slut och jag har inte hunnit med nånting. Jag har inte ens ätit en mjukglass god damn it!! Vad är det här!!! Finns så mycket jag vill göra på sommaren, men så lite tid. Åka på djurparken, gå på loppis, spela minigolf, kvällsbada. Ja listan kan göras lång. Och det är ju inga speciella grejer kan man ju tycka, men ändå så finns det ingen tid till nåt. Bara jobb, laga mat och städa/tvätta. Ibland önskar jag att man kunde vara ung igen och utan ansvar. Bara jobba lite extra ibland så man har tid över till annat.... Och inte måsta tänka på en massa tråkiga saker som som sagt tvätt, disk, mat osv.... Eller iaf bara en liten dos av det...


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha..ung igen.. ja, du som är så gammal! ;)Fast jag förstår hur du menar, så mycket man vill göra, men så lite tid... suck...men jag går gärna på loppis med dig!:) Vi får ta och bestämma en träff snart! Kram

2008-07-08 @ 21:07:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maczon
Postat av: Annelie

Att man aldrig är nöjd med vädret;) Elin, du vet väl att det bara är gamlingar som klagar på värme?;) Jag vill ha sol sol sol o vaaaaarmt! Snart har jag semester..då måste vi hitta på ngt. Typ film eller en shoppigda eller nå:):) puss o kraaaam

2008-07-09 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0