Lugnt och skönt....

Märks att det är industri-semestrar. Otroligt lugnt på jobbet. Händer ingenting. Telefonen är helt tyst och det kommer inga kunder hit. Peppar peppar hihihi.. Så då kan jag ju passa på att blogga lite :-)
Imorrn ska jag med Selma till veterinären igen. Fortfarande lite kraxig och så luktar hon väldigt illa ur munnen. Så imorrn ska hon få lite lugnande så dom kan kolla ordentligt i halsen på henne. Stackars lilla gumman min. Hoppas det inte är nåt allvarligt. Kanske lite pencillin bara och så blir det bra. Och undrar hur mycket det kommer att kosta. Huuh! Tur att hon är försäkrad.

I helgen kanske jag får träffa Madde oxå. Och Thomas och Amanda oxå så klart hihii. Hoppas hoppas. Vore så himla kul. Måste ringa till henne bara och kolla vad hon tror, Hon kanske va tvungen att vara i Fränsta nämligen. Men isf får jag försöka övertala Göran så vi åker till Gissjö så kan vi träffas där.
Hoppas verkligen det går att lösa.

Håller på att ringa en massa samtal nu oxå inför flytten till huset. Mycket att fixa. Försäkring, elavtal, sophämtning, telefon och bredband osv. Pust! Men det känns verkligen hur bra som helst att vi ska flytta till hus :-)

Nu måste jag jobba lite :-)
Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det så du ser ut nu för tiden, flytta till hus, skaffat hund, ojoj, kul! :-) Hoppas allt är bra iaf! Inte på flyget längre? Sköt om dig! Kram

2008-07-15 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0