Zzzzzzzz

Ja jag är fortfarande lika trött. Och ont i huvudet. Hela tiden. Det bara dunkar hela tiden. Fantastiskt. Not!!

Har beställt tid för nagel förlängning idag. Nästa torsdag är det dax. Älsklingen har lovat att betala. Han vill att jag ska känna mig lika vacker som han tycker att jag är. Han är verkligen underbar min fästman :-) Men det ska bli kul. Har gjort det en gång tidigare och det va till studenten. Så det är ju ett tag sen hahaha.. Det ska bli kul.Att piffa till sig lite ;-)

Och imorrn ska jag till läkaren igen. Går till en kirurg en gång i månaden ungefär för att behandla det fula ärret jag har på bröstkorgen. Blev jätteglad när jag opererade mig sist när han sa att det gick att få det lite snyggare än jag har haft de senaste fem åren ungefär. Och det har blivit lite bättre faktiskt. Och då har jag bara varit iväg två gånger än och han sa att det kunde ta upp mot sju-åtta behandlingar. Det han gör är att spruta in en vätska, blandad med cortison ( vet inte hur det stavas riktigt ) och lokalbedövning. Så vi får väl se hur det blir som. Har ju fyra ärr på bröstkorgen, så skulle det här bli lite finare tror jag inte att man lägger märke till dom så mycket. Som det har varit nu har det bara lyst röd/lila och "stått upp" från huden..

Nej nu ska jag göra klart det sista så ska jag åka hem sen :-)
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0