Zzzzzzzzzzzzz

Ja jag är fortfarande så trött så jag skulle kunna dö lite grann. Kan somna sittandes framför datorn på jobbet.
Inte riktigt ok va? hahaha

Igår va vi och tittade på en alldeles ny liten bebistjej. Dom är ju så underbara när dom är alldeles ny. Luktar så otroligt gott och så är dom ju så lena.. Mmmm mmm..
Hade med mig ett täcke som min mamma sytt i lapptäcke. Otroligt fint. Mamma är så otroligt duktig på att sy. Har en pläd hemma jag oxå som hon gjort. Och en massa andra små saker :-)
Tjejen har inte fått nåt namn än, så nu har jag suttit hela dagen och messat namnförslag hihihi. Finns så mycket fina tjejnamn.
Men dom lutade redan mot ett förslag som är jättefint. Återkommer när dom bestämt sig.

På torsdag bär det av mot Göteborg. Ska på Iron Maiden på lördag. Kan vl inte direkt säga att jag är deras sörsta fan, men det är nog en jäkla stämmning så det kan nog blir riktigt bra ändå.
Sen lär det väl bli lite Lisseberg och så skulle jag väl tro oxå.
Ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: AK

Haha hej elin, nu har jag läst ditt inlägg 72 gånger men jag blir inge klokare ändå, VEM ÄR DET SOM HAR BEBIS? När man läser så känns de som de ska komma fram, meeeeen de gör ju inte de haha. Jaja, man kanske inte ska vara så nyfiken hela tiden :-)

2008-07-28 @ 22:21:25
URL: http://annaK.bloggaggratis.se
Postat av: Jenny

Heeej! :)

haha, rolig du =)

Allt bra med dig oxå? Ja de är sååå skönt med semester så ojoj.... ska ut å lägga mig i sooolen nu ja:)

hoppas du får sen fortsatt bra sommar!!

kramkrma

2008-07-30 @ 11:16:49
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Annelie

Baby! I miss you! Nu börjar glamouren sakta men säkert försvinna från sdl igen :(

2008-08-01 @ 12:32:46
Postat av: Madeleine

Nu har d varit dåligt med inlägg igen.. :-( Miss u darling!!! pöss

2008-08-02 @ 08:59:23
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0