...

Får bli en kort rapportering idag. Är helt slut. Klev upp 04:20 imorse och har flygit hela dan. Och det har varit outhärdligt varmt.. Jag och grabbarna va ute och gick när vi kom på bromma oxå. Hittade åt en super mysigt ställe där vi satt och tog en kaffe. Kanske uppdaterar med lite bilder senare. Men som sagt varmt, varmt, varmt. Skjorta, väst, kjol, strumpbyxor och högklackat. Én sån här dag är inte uniform kul alltså. Luktade ju inte hallon tårta direkt när dan va slut.
Flög med Gustav i dag för första gången på länge. Han har precis kommit hem från Miami, Hade haft det super bra. Hade även varit i New York i fyra dagar. Skulle så himla gärna vilja åka dit jag oxå. Lite av en dröm med New York faktiskt.. Men det blir nog nån dag.
Hade med mig Annelie imorse oxå. Hon och en kompis skulle vara i STHLM i helgen. Se Celine Dion bla. Kommer sakna Annelie nu när jag inte kommer att jobba lika mycket. Gillar henne super mycket :-)

Nej nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa lite. Återkommer imorrn.
Fridens! :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skumt, kommenterade detta inlägg i söndags.. nåja:) Glad att läsa det du skriver.. right back at ya:) Avståndet e ju inte SÅ långt...så vi får se till o hitta på nå bus iaf:p

Helgen har vart riiktigt nice!!;);) Måste ju sammamstråla för detaljer. Kraaam!

2008-06-10 @ 16:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0