Dålig bloggare

Jag är en dålig bloggare. Jag vet! Men jag erkänner det iaf. Nu va det länge sen igen. Känns som om jag aldrig hinner med mig lixom. Konstigt eftersom jag aldrig tycker att jag gör nåt hahaha..

Har varit på vårdcentraken alldeles nyss. Kanske uvi, men jag måste vänta tills imorrn på svaren.

Midsommaraftonen va väldigt bra iaf. Mycket barn och många hundar :-) Så klart så började det ju att regna när vi skulle till att äta, men när vi precis fått upp party tält och presseningar så slutade det. Typiskt svensk sommar eller vad.

Nu ska jag försöka få i mig nån lunch. Uppdaterar med bilder senare.

Kommentarer
Postat av: johan.r

tjenare min gamle granne =) va ett tag sen man såg eller hörde i från dej,hoppas allt är bra med dej.va ute å surfa runt bland alla 1000 tals bloggar och vipps så hittade man dej.. =) lite kul..sköt om dej må bäst/kram

2008-06-25 @ 18:15:13
Postat av: Jennie, Micke & Exxa

Är det fotboll som gäller ikväll? :)

2008-06-25 @ 19:10:06
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heeeej!:) Jag visste inte att du hade en blogg!! Kul! Ska läsa igenom allt nu... puss och kram! :)

2008-06-25 @ 22:27:44
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Maczon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0