...

Man skulle nästan kunna tro att det är sommar igen . Riktigt varmt och skönt. Och molnen verkar bara gå runt stan hela tiden. Inte alls dumt :-) Känns mycket lättare att komma sig ut och gå oxå när det är fin väder.. Det enda som inte är bra med fin vädret är att man lär väl snart måsta visa sig i bikini igen. Min kropp är inte riktigt förberedd för beach 2008. Satsar mer på beach 2010 hahaha.. Jobbigt jobbigt! :-)

Åh vad jag saknar mina vänner. Anna, Madde, Johanna och Annelie.. Tycker så mycket om er. Önskar vi kunde träffas oftare....

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Saknar dig oxå..!!

2008-06-17 @ 19:50:20
URL: http://muppsan.com
Postat av: A

Saknar också!! Måste verkligen ses snart! tror du måste bli schemalagd vilken dag som helst..kanske på dubblpass med mig im så vi kan ta ett glamourstopp;)

2008-06-17 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0