Måndag

Ja då va det måndag igen då. Haft en bra helg.. I lördags åkte vi till mamma och pappa på Vallen. Grillade och hade det härligt. Och så klart tittade vi ju på fotbollen. Skit att det gick som det gick. Men dom spelade bra ändå tyckte jag...
Så klart så har det ju varit skit väder hela helgen.. Typiskt när man ska vara i stugan. Men vi trotsade kylan och regnet och satt ute och åt ändå. Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder hahaha.. Man vill ju som sitta ute när man grillar ändå. Blir ju lixom inte riktigt samma sak att sitta inne...

På söndagen klev jag upp vid halv tio för jag och mamma skulle gå ut och gå, Men det spöregnade fortfarande så vi struntade i det. Gick runt i huset och tittade på grejer som vi skulle kunna ta till huset sen ist :-) En super fin kamin som jag tänkte vi kunde ha i vardagsrummet, en gammal säng som jag tänkte vi kunde måla upp till I. En riktig prinsess säng. Sen va det en byrå från syrran som jag vill ha. Gratis är ju gott...ler.. Eller hur?

Efter vi åkte från Vallen så var vi in till Johanna en sväng i Ånge och lämnade en present. Hon fyller nämligen år idag. Hade köpt en stor vit gammeldags  hink som det stod Cold Drinks på. Lite kul om man ska bjuda hem folk på grillning att ställa ner öl och cider i...
Efter att ha stoppat i oss en massa smögåstårta åkte vi vidare tills nästa födelasedags barn. Görans pappa fyllde år oxå, så det blev lite fika där oxå. Har inte gjort annat än ätit den här helgen tror jag hahaha..
Men det har varit en väldigt bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0