Måndag

Ja då va det måndag igen då. Helgerna går verkligen alldeles för fort. Men det har varit en bra helg.
I fredags kom Anna och hälsade på :-) Jihoo!! Stannade tills på lördag. Så på fredag åt vi middag, drack lite cider, pratade skit osv.. På lördan va vi uppe relativt tidigt, åt frukost och sen va vi ute och gick i värmen. Va på stan en sväng oxå. Skulle bla hämta ut mitt pencillin, men vårdcentralen hade skrivit ut fel. Är man förvånad eller?? Not!!
Sen skulle vi försöka äta lunch nånstans oxå men insåg att det va väldigt svårt här i stan på en helg. Fanns bara sallad eller paj överallt. Och så va det typ slut på allt överallt och det gjordes tydligen inga nya heller. Mycket konstigt. Och irriterande...
På kvällen sen blev det fest på jobbet. grillning och sprit :-) Och sen va det crusing på stan. Och vi åkte så klart limon. Lite kaxigt faktsikt hahaha...

I går skulle jag försöka mig på att baka oxå. Skulle baka bullar. För första gången. I know! Otroligt eller hur! ;-)
Första gången gick det inte alls bra. Hade för varmt degspad så degen jäste inte. Men andra gången gick det bra, och dom blev riktigt goda faktiskt. Kanske ny börjar tur :-)
Bakade några choklate chip cookies oxå från min nya bakbok av Leila. Har inte smakat dom än men dom såg väldigt goda ut faktiskt :-)

Kanske uppdaterar med lite bilder sen...

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0