Regn regn regn

Var tog sommaren vägen?? Nu har det regnat i snart tre dagar.. Trit! Man vänjer sig alldeles för fort med fin väder. Hade man tänkt efter lite hade man ju kunnat ana att det här skulle hända. Men men :-)

Idag ska jag klippa mig och färga håret... Det är verkligen på tiden. Håret är verkligen super dassigt nu, Och så är jag ju grå hårig oxå hahaha.. 
Tror nog att det får bli lite ljusare nu så här på sommaren. Tänkte kanske lägga in en massa ljusa slingor. Har gjort det en gång tidigare och det blev faktiskt bra. Annars älskar jag att vara riktigt mörk brun, men det är ju kul att variera sig lite så här på sommaren :-)

På lördag bär det av mot Vallen. Pappa har ju fyllt år så jag och Göran tänkte åka ner och gratta. Sover nog över där oxå. Ska bli härligt. Länge sen nu. Och så måste man ju se på fotbollen på lördag så klart :-)

Nu måste jag jobba på lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0