Skepp ohoj!

Skepp ohoj seglarvänner!! :-)
Imorgon åker jag och älskling till STHLM. Ska bli fantastiskt. Ska vara riktiga turister. Gå på en massa museum osv. Har nog även tänkt att vi ska åka en sån där sightseeing båt runt Stockholm på två timmar. Kan det bli mer turist än så hahaha.. Men mysigt!
Och så ska vi ju förstås äta en massa gott. Tänkte boka bord på Helens krog vid St:Eriks plan på lördag. Super bra mat. Sen kanske det blir Ciao Ciao imorrn. Vi får se. Det enda som är jobbigt är att jag har uvi. Så man är ju inte på topp direkt. Och så ska vi flyga 07:00 imorrn så det blir till att kliva upp typ fem imorrn bitti. Känns fantastiskt ;-)

Nej nu måste jag åka ner på stan. Måste köpa en ny mascara. Har behövt det nu i ca två veckor. Mer slut än vad den är nu kan det inte bli hihi..

ha det gott! Återkommer efter helgen..... :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie, Micke & Exxa

Jag hejade också på Ryssland men det sket ju sig :/

Hoppas du får en fin dag! Vad händer i helgen?

2008-06-27 @ 11:43:44
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0