Stressad

Idag känner jag mig lite stressad. Mycket att göra.. Ska sälja fika på Toms fotbollsmatch så jag måste fixa både en termos och nånting att brygga i (vår kaffebryggare är trasig). Jag hade tänkt handla mat för helgen osv, tänkt gå på stan för att köpa mascara och även hunnit gått ut och gått. Och så måste jag ju hinna laga mat oxå. Och så åker Göran till Svall på jobb och jag vet inte när han kommer tillbaka.. Pust!!
Och så är det grejer på jobbet oxå som inte är klara.. Hatar att vara så här stressad. Och är jag bara lte stressad från början så är jag ju expert på att stressa upp mig själv till max..... Lugn och fin, lugn och fin....

Blir nog midsommarfirande i Hustjärn i år som det verkar. Med hela Görans familj.  Eller ja, nästan hela. Det blir nog kul. Kul för barnen iaf som får träffa alla sina kusiner. Och för Selma som har en massa hund kompisar där, Bla Milo :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0