Utmaning

Utmanad av Annelie...

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt
ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista
av deras namn...

Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem
veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. Jag har svårt för att gå på en A-brunn
2.  Jag älskar att titta på Galmour, Våra Bästa år och Hem till Gården...

3. Jag måste ta ut höger lins först

4. Jag tittar på klockan hela tiden

5. När jag läser dagstidningen måste jag "ta ur den andra delen" först innan jag kan börja läsa

6. Jag kan äta kräftsjärtar direkt ut burken framför tv:n :-)


Jag utmanar:

*Madde
*A-K
*Jenny


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men HEEEJ! :) Kul å hitta igen dig häran! Ännu en blogg att läsa ;)

Har läst lite ut bloggen din, såg att Semla (som är jättesöt för övrigt) varit sjuk hon med, inflammation i halsen? Det hade Blixten med som valp!! Han fick oxå äta medicin i 10 dagar.



Hur lever livet annars då?

Kraaam

2008-06-18 @ 16:47:41
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: AK

Men gud, heeej :-D Jag visste inte ens att du hade en blogg,tokfis!! Vad kul :-D

2008-06-18 @ 18:37:56
URL: http://annaK.bloggaggratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0