Varmt varmt varmt

Ja sommaren har verkligen slagit till med full kraft. Hur varmt som helst. Satt ute idag på lunchen oxå. La mig på filten och tänkte sola lite oxå, men det gick inte. Det va alldeles för varmt. Man måste kunna svalka av sig med jämna mellanrum när det är så här varmt.
Och stackars Selma tycker det är hur varmt som helst. Äter nästan ingenting alls nu :-( Tänkte vi skulle åka nånstans med henne där hon kan bada. Se vad hon tycker om det :-) Tror hon kommer tycka det är jätte kul..

Fick äntligen mitt pencillin idag oxå. Det va ju inte en dag för tidigt. Men jag kom precis på att jag glömde ta det vid lunchen hahaha.. Ska ju tas i samband med mat. Får göra ett nytt försök vid middan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0