...

Idag ska jag flyga på eftermiddan. Första kvälls flygpasset på jag vet inte hur länge.. Tror att det är C-J jag ska jobba med. Sen hörde jag att Tore va uppe oxå så vem vet. Kanske det blir med honom oxå :-) Inte ett helt fel gäng.
Det här är näst sista flygpasset jag har på ett tag nu. Sen blir nästa inte förens i augusti. Ska bli både skönt och tråkigt. Hoppas bara som sagt att det är några roliga killar jag har med mig på sista passet nästa torsdag...
Vore kul om Gustav jobbade så man får höra hur han hade det i Miami.

Fortfarande grym träningsvärk by the way... Lite svårt att gå. Särskilt upp för trappor hahaha.. Och nu är det insida lår som är värst...

Nu måste jag på banken..

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0