Glamourstopp

Idag har jag, C-J och Tore haft galmourstopp på Bromma :-) Efter mycket surrande med de andra besättningarna drog vi in på stan för att käka lunch.. Satt på uteserveringen på TGI Fridays.... Inte helt fel på betald arbetstid hahaha.. Synd bara att det började spöregna när vi skulle tillbaka så jag såg ut som en dränkt katt när paxen kom ombord. Men det är väl smällar man får ta antar jag :-)

Har precis varit ute och gått med Selma. Gick i skogen en bit så vi släppte lös henne så hon fick springa av sig lite. Och snacka om att hon sprang som en galnig alltså., Väldigt snabb tjej för att vara så liten. Och hon är så otroligt söt när hon skuttar omkring med sin lilla rumpa. Måste ta ett kort på hon så ni får se..

Nej nu måste jag gå och måla naglarna.. Måste ju se respektabel ut på jobbet hahaha.. Bland alla byggnadsarbetare.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0