Handla

Måste handla mat idag. Jobbigt att försöka komma på middag för en hel vecka. Men det blir ju mycket lättlagat till helgen när jag ska bort. Göran är ju ingen mästerkock så han vill ju ha nåt som går enkelt att laga. Så jag får väl köpa ett par korvringar hahaha... Men jag är säker på att han kan laga mat om han vill, Han tycker bara att det är tråkigt :-)
Men som sagt så är jag less på att komma på mat hela tiden. Blir ju bara samma och samma hela tiden tycker jag. Less på att laga mat över huvud taget....

Men jag fick hem min nya "kokbok" i måndags som jag beställt. Leilas nya bakbok Piece of Cake. Fanns hur mycket gott som helst. Gillar verkligen hennes recept. Relativt enkla oxå.. Så nu blir det nog till att baka här nåt framöver... Måste bara bestämma vad. Och när. Åker ju till Sthlm och hälsar på syrran så det får nog bli till veckan..


Måste ringa till syrran ikväll oxå och höra vad hon tänkt inför helgen. Skulle ju vilja klämma in en liten träff med Madde och Amanda oxå.. Har ju lite födelsedags presenter att dela ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0