Hungrig

Jag tror jag måste ha mask. Hungrig jämt. Vad är det här hahaha.... Tur att det är lunch om en timme. Men synd att vi inte har nåt hemma att äta. Kanske måste bjuda älsklingen på lunch ute. Ska ju flyga idag på eftermiddan oxå så det blir ju ingen middag heller....
Ja det får nog bli så.

Ska till Anna ikväll efter jobbet och gå en promenad. Ska bli hur kul som helst. Kan inte ens komma ihåg när vi sågs sist. Även fast det bara blir en liten sväng ikväll så ska det bli super härligt. Saknar Anna!!!!
Och har jag tur kanske jag får en massage oxå. Inte alls fel hihihi....

Nej tro om jag ska sätta ut Selma ett tag. Ligger så sött och sover här bredvid mig. Hon va helt slut igår. Varit hos Tommy och Rosie och busat med Milo ett helt dyg. Hade tydligen lekt som galningar :-) Men det är bra att dom har varann att härja med.

Tänker på dig i dag Madde!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0