Kaffe

Tror faktiskt att kaffe är min bästa vän när jag jobbar. Iaf på Reklamen.. När jag flyger är det därimot min största fiende. Eftersom jag blir otroligt kissnödig typ fem min efter jag druckit kaffe så är det inte bra att dricka det då eftersom det aldrig finns nån tid att gå på toa. Men idag är jag på reklamen, klockan är halv tolv och jag har nog redan fått i mig fyra koppar hahaha.. Undrar om så här mycket kaffe är bra för kroppen??
Snart är det lunch... Får nog bli lunch ute idag oxå. Blir kostsamt det här med att ute så gott som varje dag. Men eftersom familjen är så bra på att äta så blir det ju aldrig några rester som man kan äta till lunch.. Men men. Till veckan tror jag att jag ska göra en sallad som jag kan äta hela veckan.. Lite kassler, fetaost, melon osv. Mums!!

Och imorrn åker jag till syrran. Ska bli hur kul som helst. Länge sen vi sågs nu. Och det va ännu längre sen jag va till henne. Måste nog ha varit typ i sommras. Det är fan inte ok alltså... Men nu ska det alltså äntligen bli av. Åker 13:20 imorrn med våran kärra och hem på söndag. Imorrn tror jag nog det blir middag ute och bio. Shopping på lördag så klart :-) och på söndag lite promenad osv. Hoppas Madde kan komma in och möta upp oss på lördag och ta en fika.. Vill ju träffa Amanda. Och Madde oxå så klart hahaha...

Nej nu ska jag ta och ringa älskling så vi får åka och käka lunch....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0