Middag

Ska tydligen bjuda på middag ikväll. Fick precis reda på det. Hade tänkt att jag och Göran skulle äta lasagne idag, så det fåt nog bli det att bjuda på oxå. Älskar lasagne. Och gör man en god sallad till och lite vin så är det väl en helt ok middag att bjuda på va..
Måste åka förbi affären bara och köpa lite rödlök och lasgneplattor. Hade tänkt göra på spenatplattor men fick ett "spenat!! nej tack" av Göran så då är det väl bara att köpa nya då hihihi.. Tyckte det skulle vara kul att variera sig lite men inte då :-)
Bäst man svänger förbi systemet oxå då. Får nog bli nått rött tror jag.
Sugen på godis är jag oxå. Försökte få Göran att fatta min vink förut att choklad skulle vara gott så han skulle åka och köpa, men det funkade inte. Men så är han ju karl oxå ;-)
Imorrn blir det Sundsvall och Södra Berget.. Ska bli riktigt nice. Lite spa och god middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0