Snart så..

Nu är det snart dax att åka.. Måste försöka åka från stan halv tolv.. Nog för att det inte är nåt problem med att hinna med flyget :-) men jag måste ringa till op när jag kommer när och kolla vem som jobbar med mig den 5:e :-)
Ska man ha stopp på Bromma i nästan fem timmar är det rätt intressant att veta vem som jobbar med en... Så man vet om det blir nå glamour eller ej...ler...

Men jag kommer att sakna min älskling när jag åker.. Konstigt att man fortfarande gör det efter så lång tid. Men jag hoppas verkligen det håller i sig alltid hihihi.. Härligt att fortfarande vara så kär. Vill fortfarande bara pussas och kramas hela tiden.. Mmm mmm mmm..

Har iaf bestämt med Madde att vi ska mötas uppe inne i stan på en fika imorrn. Hon hoppades på att Thomas skulle följa med henne in. Men jag hoppas hon kan ändå om han inte har möjlighet.. Har köpt super gullig present till Amanda. Tycker jag själv iaf hahah.. Jag hade blivit jätte glad :-)
Roligt att ha nån liten att handla till. Men till sommaren har jag ju en ny liten att handla till. Tommy och Rosies lilla skrot.. Tror verkligen det blir en kille dem här gången. Känns så.

Nej nu måste jag packa ihop lite och åka hem och hämta väskan osv.. Och så måste jag ju hinna pussas lite oxå ;-)

Får se om jag har nån möjlighet att uppdatera i helgen annars återkommer jag på måndag..
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0