Solsken....

Vilket fantastiskt väder det är idag alltså. Jag och Göran satt ute och åt lunch idag. Sen låg jag på en bänk och solade lite oxå. Helt otroligt varmt. Det är så jäkla skönt att värmen har kommit.. Jag blir på så himla bra humör när det är sånt här väder :-)

Va ju och flög igår som sagt. Gick bra. Hade några väldigt trevliga passagerare med mig ;-) Gjorde misstaget att ha på mig jeans bara, Hade glömt hur varmt det kan bli i ett flygplan. Och särskilt i SAAB eftersom det aldrig öppnas nån dörr där bak, så det blir ju aldrig nåt korsdrag. Det får definitivt bli kjol nästa gång :-)

Tog lite sovmorgon idag oxå.. Klev upp vid halv åtta, gick ut med Selma, in och åt frukost och ringde till vårdcentralen. Tror att jag möjligtvis har uvi. Inte nice. Sen gick jag på gymet och tog ett 50 min pass ungefär. Sen va jag på banken och så en sväng och sen blev det att åka till jobbet. Va här ungefär till halv tolv. Väldigt härlig förmiddag. Skönt ibland att inte jobba heltid :-)

Ikväll kanske Anna kommer och hälsar på. Hoppas hoppas. Vet vad jag ska bjuda på för middag om hon kommer. Mums! :-) KOmmer hon så kommer hon att sova över oxå, Kanske vi kan gå på en promenad imorrn. Innan man måste ner till tvättstugan..

Nej nu måste jag göra ett sista ryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0