Tillbaka igen

Ja då va man tillbaka till vardagen igen då. Eller det va jag ju redan igår, men jag hann inte skriva nåt då ...
Hade en fantastisk helg i Stockholm med syrran. I Fredags när jag landade kom hon och hämtade mig på Bromma. Åkte hem till henne en sväng och bättrade på hår osv :-), sen åkte vi in på Odenplan för att äta på Chow Chow....
Va där lite för tidigt för att äta på en gång dock så det fick bli ett par glas skumpa först. På uteserveringen i solen. Inte helt fel.. Efter att vi ätit hur gått som helst åkte vi hem och tittade på tv. Så länge det varade. Jag somnade på soffan innan jag hann se Carina Berg raka av sig håret :-(

Lördagen började relativt tidigt med en smoothies och sen åkte vi in till stan för att shoppa. Och detta gjorde vi i sju timmar hahaha.. Pust!!
Träffade Madde, Amanda och Thomas på lunch. Hur härligt som helst att träffa mina favorit tjejer igen.. Och snacka om att Amanda vuxit. Oj vilken stor tjej.. Presenterna blev bra iaf tror jag.. Madde såg glad ut för skålarna och Amanda för papperet och snörena hihihihi...
Själv fick jag tag i lite kläder oxå. Och en strandväska :-) Men det kan tänkas att jag ändå måste ha nåt mer inför sommaren. Som tex en ny bikini. Usch och fy!!!!!
På kvällen åt vi en helt otroligt god räkmacka med färska räkor och såg Melodifestivalen. Och resultatet där behöver vi väl inte ens prata om :-(

På söndagen va vi ute och gick en lång promenad i Abrahamsberg/Bromma. En super fin slinga runt en liten "sjö" eller vad man ska säga.. Sen åkte vi in till Gamla stan och köpte en glass, Men ny bakad strut. Mmm mmm mmm. Sen satt vi nere vid vattnet och solade oss lite..

Har haft en otroligt härlig helg. Älskar att vara i stockholm på sommaren. Tur att jag och Göran ska ner en sväng till i sommar..

Nu måste jag jobba.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0