Bonde söker fru :-)

Ja idag blir det Bonde söker fru oxå *skratt*... Ser på en massa skit nu oxå. Jag har inget liv hörni..ler..

Har inte blivit mycket gjort hemma idag iaf. Gick en liten längre promenad när jag gick hem från jobbet idag och sen har jag bara slappat. Gjorde lax med pesto- täcke till middag. Mmm mmm mmm. Hur gott som helst. Men sen har det inte blivit mycket gjort. Hade tänkt måla lite idag oxå men det sket jag i. Läste en tidning idag som Petra köpt där dom hade ställt frågan "Har du tid att vara gravid??" Fick mig en liten tankeställare. Snart är det lixom över men man har som inte hunnit njuta riktigt av att vara gravid. Inte tagit sig tid att känna efter riktigt. Och snart är ju dom här nio månaderna över.
Men den är så svårt oxå, att ta sig tid och njuta. Skulle nog behöva mer bekräftelse om att det är ok att ta det lite lugnt. Som jag skrivit förr så får jag ju dåligt samvete när jag inte hinner med allt jag skulle behöva göra. Men det kanske gör sig självt när man blir större och tyngre... Hoppas det!!
Nej nu ska jag gå och göra lite kvällsfika. Nice nice :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får se det som att ta den sista tiden som är kvar av graviditeten till att bara njuta av vad som är nu och vad som ska komma :) Inte fel med en bebis i släkten, mysigt! :) Kram

2008-11-13 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0