Fredag kväll...

Ja då sitter man framför tv:n igen då. Har precis ätit middag så nu har Göran och Tommy åkt iväg en sväng på jobbet för att byta till vinterdärck på släpvagnen som Tommy ska låna. Så nu är Josse kvar här med mig. LIgger under filten och myser och tittar på Disney Channel. Hon är så söt så :-)

Ja idag jag iaf verkligen vilat när jag kom hem efter jobbet. Åkte och köpte nya Mama och Vi Föräldrar gravid och lite choklad. Sen parkerade jag mig på soffan och låg där tills kl va tre. Sov tom lite grann hihihi.. Hade först tänkt baka lite grann,men jag har så ont i magen att jag struntade i det. När tom kroppen börjar säga ifrån och att jag ska vila, då börjar det väl att bli dax att lyda. Vet att jag tjatar lite om det, men jag har verkligen så himla svårt att ta det lugnt och vila, Och sörskilt nu när julen närmar sig.. Men det är väl bara att acceptera att den här julen får bli som den blir. Får helt enkelt be om hjälp med det jag inte hinner med själv. Men det är SÅ SVÅRT!!!! Får ta igen det nästa jul istället..
Men imorrn är det iaf avslutning på kursen som gäller. Och så måste jag byta gardiner i köket och sätta upp alla stjärnor och ljusstakar i helgen. Och baka lussebullar.. Om jag orkar.. Annars får jag sätta Göran i arbete. Fixa gardinerna och det iaf hihihi...

Nej nu ska jag ta och hämta mig lite mer julmust :-) Gud va jag älskar julmust. Skulle kunna dricka det varje dag nu i en månad hihihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0