Fredag kväll!

Ja då ligger man på soffan igen då. Idol är det som gäller den här gången. Men jag är helt själv.Resten av familjen är uppe vid datorn tror jag.... Måste ha missat att det börjat. Lite trist att ligga här helt själv. Brukar ju som se det här tillsammans. Men dom kommer väl kanske.
Blev gymet idag efter jobbet. Jäkligt skönt. Min rygg är verkligen inte bra så här i slutet av veckan när jag suttit hela veckan. Fyfan. Som jag sagt tidigare. Riktigt panik ont så jag knappt kan andas.. Inte kul.
Blev tacos till middag idag. Very nice. Man kan som inte riktigt bli less på tacos. Gott i alla former :-)
Surfade in på Kullerbyttan Barnkläder och hittade dom här oxå. Skulle jag vilja ha. Vädigt sugen på overallen.





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kan det ha varit efter mitt tips? ;-) Hihi.. Superfina!! Tycker du ska köpa Lundmyr overallen av mig istället - den är sjukt fin!! Plus att du har bästa kompis rabatt, hihi :-D

2008-11-21 @ 21:23:22
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0