Lördag

Ja då va jag själv igen då. Idag är det hockey i Ö-vik som hägrar. Älsklingen fick 4st hockey biljetter utav mig i födelsedags present.
Så nu har jag bjudit grabbarna på taco-lunch här hemma först och nu för en halvtimme sen så satt dom sig i limon för att åka upp till Ö-vik. Ja ni såg rätt. Dom åker limousine hihihi...Göran och Fredrik har en limousine i firman som dom kör lite bröllop, möhipppor, födelsedagar osv med.. Superfin bil. Så idag fixade dom chaufför och tog den på hockeyn. Gjorde dom helt rätt i tycker jag :-)
Så nu sitter jag och väntar på att Rosie och tjejerna ska komma tillbaka från Kramfors. Sen ska vi åka på affären och handla lite käk och sen ska vi ner till Rosie och mysa. Tjejkväll ikväll. 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

TOKsaknar dig älskling!!!!!!!

2008-11-01 @ 20:54:17
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0