Målat lite...

Ja då har jag målat lite i hallen idag igen. Och tvättat en maskin. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga och vila, men det känns som om det är för mycket att göra för det.. Hela tiden! Och hela tiden har jag dåligt samvete över något. Att jag inte tränat med Selma, att jag "tränat" för lite, att jag inte hunnit baka än osv osv..  Det tar som aldrig slut. Och snart är det jul och ännu mer stress. Puh!!

Och sen har jag en fråga till er som är eller varit gravida! Hur mycket har ni tränat under er graviditet?? Har ju som sagt dåligt samvete över att jag gör för lite. Jag går till eller från jobbet varje dag ( bara 20-25min ), gymet två gånger i veckan och så kanske nån fler promenad. Räcker det?? Behöver jag ha dåligt samvete för att jag rör mig för lite? Vill ju göra det bästa både för att klara av förlossingen så bra som möjligt och för att "komma tillbaka" lättare efteråt... Behöver verkligen veta vad ni tycker...

Kommentarer
Postat av: AK

haha, enda träningen jag ägnade mig åt var att flytta kartonger från fränsta till örebro och från örebro till fränsta. Tydligen behövdes inge mer än så för min del för nu är jag tillbaka på matchvikt igen :-P

2008-11-11 @ 21:10:39
URL: http://annak.webblogg.se/
Postat av: alo

vännen!! du måste koppla av lite.. du har så mkt i görningen.. prioritera dig själv o liten i första hand!! det sista kan jag dock inte svara på;) kramar!

2008-11-11 @ 22:50:21
Postat av: Madeleine

Ju mer vältränad du är desto svårare förlossning får du.. Så varva ner nu...!!!

2008-11-12 @ 10:08:03
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0