Målat....

Ikväll har jag varit effektiv måste jag säga.. Blev ingen hundkurs för jag hade ingen bil. Så då kände jag att jag inte bara kunde sitta framför tv:n hela kvällen. Så jag har brurit ner julserviserna från vinden, tvättat och målat i hallen. Det ni :-)
Men jag har så jäkla ont i ryggen att jag vill gråta. Och det är helt klart värst när jag sitter ner. Att ligga på golvet med benen högt går bra, ligga i sängen går hyfsat och att röra på mig och gå går bra. Men inte att sitta. Lite jobigt när man har et jobb där man sitter hela dagarna... Hoppas det blir lite bättre nu när jag äntligen har börjat att styrketräna..

Nej nu blir det House för hela slanten. Så jäkla bra.Sov got!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0