Måndag igen...

ja då va det måbdag igen då. Fan va trött jag är på mornarna nu. Vill absolut inte kliva upp när klockan ringer. Det är ju så varmt och skönt i sängen. Älsklingen vid min sida och Selma nere vid fötterna. Kan inte bli bättre hihihi..
Ja jag hade missuppfattat lite ang det senaste inlägget. Det är inte Idol- finalen jag ska åka på utan det näst sista avsnittet :-) Men det gör inget. Jag vill åka ändå. Så ska bli så kul. Har snart gått igenom hela min graviditet utan att träffa några utav mina bästa vänner. Ingen av dom har fått klämma och säga hej till liten. Hur tråkigt som helst. Men förhoppningsvis hinner jag träffa Annelie en snabbis när jag ska till Östersund nästa helg och så Madde då den 12:e. Very nice :-)
Idag va det iaf inge trevligt att gå på jobbet. Snö storm ute. Min panna hade frysit till is innan jag va på jobbet. Och jag va helt täckt i snö när jag kom fram. Och ingenstans va det plogat så på vissa ställen hade det ju drivit så det låg över en dm snö, så det va riktigt jobbigt att gå. Men det va jäkligt skönt när jag kom fram. Att jag trots vädret hade gått till jobbigt. Duktig. Ja det tycker jag!! :-)
Nej nu är det bäst jag jobbar på lite innan vi ska hem och äta lunch.
Fridens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0