Om jag ändå....

Om jag ändå hade lite pengar. Finns så mycket jag skulle vilja ha. Men nåt som jag verkligen skulle behöva är ett par vinter stövlar. har inga alls och även om det är väldigt varmt nu så lär det ju ändras så småningom. Kan inte gå runt i dom skorna jag har nu hela vintern. Då både fryser jag och halkar ihjäl mig. Dom här tycker jag om. Skulle helt klart kunna tänka mig dom. Bra pris oxå. Men jag är lite skeptisk att beställa från nätet när det gäller skor. Svårt med storlekar lixom.
 Så jag får väl kolla när jag ska till syrran nästa gång istället. Måste skrapa ihop lite pengar först bara :-(
Här är oxå lite grejer som jag helt klart skulle kunna tänka mig hihi
       
Och så skulle jag behöva en ny julkappa till köket oxå. och den här skulle väl vara nåt?

Sen är funderar jag på om jag ska önska mig en ny klocka när jag fyller år. Älskar den som jag har nu, men det kan ju alltid vara kul att variera sig lite... Dom här tyckte jag va fina
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0