Ont ont ont...

Har så jäkla ont i ryggen. Har varit bra hela helgen men så fort jag kommer på jobbet och sätter mig framför datorn igen är det kört. Får riktigt panik ont så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen nånstans. Inte kul. Ska bli intressant och se hur man ska klara det resten av tiden. Men men. Det är väl bara att bita ihop.

Sen har jag funderat på en sak. Läser ofta om gravida kvinnor som känner sig så vackra. Att dom aldrig känt sig så vacker någonsing förr. Och då undrar jag, hur tänker dom då??? Viss tycker jag att min mage är jättefin osv, men annars tycker jag mest att jag känner mig pluffsig. I ansiktet och lite varstans *skratt*. Och alla säger att gravida kvinnor lixom lyser. Att det gnistrar i ögonen på dom. Jag tycker mest jag ser trött ut. Jag vill oxå känna mig som en vacker gravid kvinna,

ja vi hann aldrig sätta upp hyllan i sovrummet igår så därför har jag fortfarande inte uppdaterat med nån bild på slutresultatet. Hanns aldrig med igår. Jag va på kurs med Selma och sen bakade jag hela eftermiddagen och Göran målade i hallen. Och ikväll blir det inte heller för då ska jag på kurs igen. Sista gången innan avslutningen på lördag. Lite tveksam till att vi kommer att få det där hundpasset. Det mesta som vi gjort har väl gått bra, men gå fint i koppel tex är inte vår starka sida hihihi.. Så vi får väl se. Inte hela världen om vi inte skulle få det heller.. Det har ju varit kul iaf. Och jag tror Selma har gillat att vara där... Det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0