Pannkaka

Ja torsdag idag. Då är det väl pannakaka som gäller va ;-)

Va hemma idag efter lunch. Kände att jag verkligen behövde ta en paus. Men jag vet inte om det blev nå bättre. Tror nog jag måste vara ledig lite längre för det.
Hade tagit med mig träningsväskan igår på jobbet oxå för jag tänkte träna efter jobbet. Men icke. Det va stängt., Så jäkla irriterande när man ställt in sig på att träna. Så det får bli imorrn och på söndag istället.

Va till bm idag igen. Allt såg fortfarande bra ut. Gått upp ett kilo sen sist så nu har jag gått upp 8kg sammanlagt. Bm sa att det va bra. Inte för mycket iaf hahaha. Puh! Pratade om lite annat oxå men jag återkommer om det. På tisdag är det dax för tillväxt ultraljud igen.

Nej nu ska vi åka och handla.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vinn Sally Hansen produkter hos mig;)

Var med vettja!

2008-11-20 @ 19:15:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Alo

vad spännande:) ps jag tror du måste göra ett besök på fb igen.. har lagt upp ett par bilder på dig hihi!! sötnos!! saknar dig! hoppas du får en härlig helg!! puss

2008-11-21 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0