Snart så...

Ja på söndag är det första advent. Längtar. Ska bli så mysigt att få ta fram ljustakar, stjärnor och julgrardinerna till köket. Och adventsfika med pepparkakor, julmust och tända ljus. Åh va härligt. Älskar julen :-)

Idag kl tre ska jag iväg på tillväxt- ul igen. Tycker inte jag gör annat än att springa på mödravården hahaha.. Men det är ju alltid lika mysigt att få se liten där inne. Även fast man nästan inte alls hinner se nåt på dom är ultraljuden. Är inte som dom vanliga direkt. Men det känns bra att dom har koll på mig iaf..ler..

Nej nu ska jag ta och betala ut lite löner.. Efterlängtat som vanligt hahaha..



                                                

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad jobbigt då :-( Vilken tid går tåget hem?? pöss

2008-11-25 @ 10:54:17
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0