Snö igen...

Nu snöar det igen. Riktigt stora och fina flingor. Så himla mysigt. Hoppas det blir vinter på riktigt nu. Så det får ligga kvar. Skulle ju vara så jäkla trist om det blev slask och gröna gräsmattor igen.. Usch!

Igår va jag och Selma på kurs igen. Och det va så jäkla kul. Fick testa på agility. Selma va en naturbegåvning hihhi. Lite tveksam inför tunneln  men efter lite lockande med godis gick det bra :-) Brukshundsklubben ska tydligen ha en kurs till våren och då ska jag anmäla mig och Selma. Göran får vara hemma med liten..ler.. vet väl inte om jag är så intresserad av att tävla men det vore ju super kul att träna och så iaf. Och jag tror att Selma skulle tycka det vore kanon. Sen skulle jag även vilja gå en utställningskurs oxå. Ska vi avla på Selma nån gång så vill man ju ha lite meriter på henne. Annars tror jag inte hennes uppfödare blir så glad heller. Vill ju som det. Som både Selmas föräldrar är ju utställnings champions tex.  Men det är ju ingen brädska med det. Hon är ju bara valp än, så det hinns nog.
Och jag trodde ju att avslutningen på kursen va på lördag men det är tydligen nästa helg. Vilket känns bra för då hinner vi träna lite till. Kan nog behövas hihihi..

Ikväll hoppas jag att hyllan kommer upp så jag kan visa er hur fint det blev :-)
Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0