Snö!!

Nu snöar det lite grann igen. Så mysigt. Vore ju som härligt om det kom lite snö iaf. Så det blir lite ljusare. Så himla mörkt och trist nu. 
Blev en promenad till jobbet imorse iaf. Men jag måste nog ta fram långkalsongerna snart. Börjar att bli lite kallt faktiskt. Och sen har jag ju ett litet problem inför vintern. Om det blir nå kallare vill säga. Har ingen jacka att ha. Eller jag har ju en jacka men ingen som jag kan stänga hahaha. Vill ju inte gärna gå med magen i vädret så liten blir kall. Får försöka se om jag har nåt större undanstoppad. Annars får jag väl kanske låna nån utav Görans jackor. Inte så snyggt kanske, men vad gör man :-/
Nej nu ska jag ta ett sista ryck innan jag slutar. Sen blir det gymet en sväng och så iväg på affären
Ha det gott alla! 


                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0