Soffläge

Ja då va det soffläge igen då. Hade lite planer på att fortsätta att måla i hallen, damma Idas rum osv, men det blev inte av.. Är super trött idag. Så det fick bli soffan istället *skratt* Men jag har iaf varit på gymet efter jobbet. Alltid nåt. Tänkte basta en sväng efter passet oxå men bastun va inte varmt. Jäkla typiskt när man hade några min över.. Men men. Kanske på torsdag istället.
Igår va vi till Östersund. Det va både handbollsmatcher och födelsedags besök på agendan. Åkte redan kl 7 från Sollefteå. Snark!! Alldeles för tidigt.
Efter att Tom spelat två matcher bar det av mot Frösön. Syrran hade dukat upp med vrålfika :-) Man får alltid en massa gott fika eller mat hos syrran. Igår va det bla en chokladkaka med pinjenötter och mandelmassa. Helt otroligt god. Hade lätt kunnat ätit i flera timmar bara för att få i mig den hahaha... Men det är inte bara bakning och matlagning hon är bra på min syster. Inredning är verkligen en av hennes starka sidor. Det är så jäkla fint där. Blir fruktansvärt avundsjuk varje gång jag är där. Så himla mysigt och hemtrevligt. Önskar att jag hade så fint här hemma oxå. Men det blir väl. Förhoppningsvis. Så småningom. När allt är klart som vi vill göra hihihi..
Hade tänkt lägga upp lite bilder oxå men min kamera har tydligen gått lite grann i strejk. Så jag återkommer med dom.
Nej nu ska jag se på Simon och Thomas. Rolig dom där två..

Kramen

Kommentarer
Postat av: Madeleine

piss i råttan.. glömde igen.. jaja, påminn mig imorgon!! PÖSS

2008-11-10 @ 22:25:50
URL: http://muppsan.com
Postat av: Madeleine

Tänk på bebben i magen oxå gummman!! Ta inte ut dig en massa!!

2008-11-11 @ 13:13:00
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0